24 Haziran 2010 Perşembe

Canım arkadasım , Gelibolu17 beni mimlemiş ona çok teşekkür ederek başlıyorum sorularımı yanıtlamaya başlıyorum....

Felsefem: Asla herşeyi bildiğini sanma. Gerçekten çok bilgili olsan da "ben cahilim" diyebilecek cesaretin daima olsun….

Hayat:Hayat bir oyun sahnesi ve başrolde ben varım….

Çocukluk:Onu kaybetmiş gibi yapamam asla cünkü ben içimdeki çocukla varım…..

Güneş:Güneş her sabah gözüme gözüme doğan bi ışık ve umut….

Gözler:Gözler kalbin aynasıdır…..

Yıldızlar: Ne keder ne yas olur ,Yıldızların altında ,Çakıllar elmas olur ,Yıldızların altında
Güzellik:Gelip geçici ,güzellik insanın ruhunda olsun diyorum……

Sevgi: Sevdigine saygi duymak Varligindan gurur duymaktir. Kahkaha kadar gözyasınıda Sohbetler kadar sessizligide büyük bir zevkle paylasmaktir.

Aşk : Aşk, rüzgarin agaçlarin arasinda dolasirken çikardigi sesi dinleyip sevgilisinin yaninda olmadigina üzülmektir. Yalnizliktir.

Erkekler:eşim,oğlum ve babam

Savaş:sözde kuvvet denemesi…

Ağlamak:Benim rahatlamak için sık sık yaptığım şeyJ

Deniz:Alabildiğine mavilik, olmazsa olmaz, denizsiz asla yaşayamam…

Ayna: uzun uzun bakıldıktan sonra acaba gercçekten bu benmiyim dediğim aksim….

Hayal:Kurmayı severim …

Bu kadar tekrar teşekkür ediyorum Gelibolu17 arkadaşım,şimdi benim de birilerini mimlemem gerekiyor değilm mi ama kimi o kadar uzak kaldım ki blogcu arkadaslarımdan aslında bu bir fırsat benim için kendimi hatırlatabilirim bu sayede beni unutan arkadaslarımaJ

http://edaca30.blogcu.com/ (edoşum şimdi bi sürü laf işiticem biliyorum ondan ama ben hazırım )

http://dilekaysa.blogcu.com/ sevgilim adaşım senide mimledimJ)

http://laracroft3.skynetblogs.be/

1 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

kıss bunlar ne güsel cevaplar,sağol canım...
hadi kal sağlıcakla.ellerine sağlık.sevgiler